من هم طالبان افغانستان : صفحه نخست Ùˆ آخر روزنامه افغانستان ما روزنامه افغانستان Facebook / دولت افغانستان بخشي از زمين‌هاي كشت خشخاش و لابراتوارها را نابود كرده و براي جايگزين كردن كشت خشخاش تشويقي هايي براي كشاورزان در نظر گرفته است.

من هم طالبان افغانستان : صفحه نخست Ùˆ آخر روزنامه افغانستان ما روزنامه افغانستان Facebook / دولت افغانستان بخشي از زمين‌هاي كشت خشخاش و لابراتوارها را نابود كرده و براي جايگزين كردن كشت خشخاش تشويقي هايي براي كشاورزان در نظر گرفته است.. قالت وسائل إعلام، إن حركة طالبان بدأت اليوم الاثنين، في مصادرة وسحب الأسلحة من المدنيين في العاصمة الأفغانية كابل. بر اساس این توافق، نظامیان آمریکایی باید تا اول مه ۲۰۲۱ از. رئیس‌جمهور افغانستان در پی محاصره کابل توسط طالبان از افغانستان فرار همچنین سخنگوی طالبان نیز با انتشار بیانیه‌ای از ورود اعضای این گروه به. شاید طالبان دیگر طالبان سابق نباشد و حکومت مدنظر آنها هم اسلامی باشد و از این جهت با ایران همسویی هایی باشد اما باید بدانیم که این کارشناس مسایل افغانستان گفت: حالا که آمریکا نیرو وارد کرده زبونش باز شده.

مشاور امنیت ملی افغانستان با اشاره به رابطه روسیه و ایران با «طالبان مسلح» تاکید کرد از این امر تنها باید برای برقراری صلح استفاده شود. طالبان می گوید دولت افغانستان را به رسمیت نمی شناسد اما حاضر است بطور مستقیم با دولت آمریکا مذاکره کند، دولت اولویت واشنگتن در افغانستان چیست؟ جلوگیری از قدرت گرفتن داعش یا تضعیف طالبان، در حالی که مطلع هستید که در ماه های اخیر نیروهای. نحن ندرك أن الناس احتفظوا بالسلاح من أجل ضمان سلامتهم. اینکه چرا ایران به سمت طالبان و مذاکره به این گروه در چهار سال گذشته به ویژه آن هم به طور رسمی. نامرد من هستم آقای علی مرادی یا.

Kk C87dh3gt9km
Kk C87dh3gt9km from media.voltron.alhurra.com
نحن لسنا هنا لإلحاق الأذى. نحن ندرك أن الناس احتفظوا بالسلاح من أجل ضمان سلامتهم. أعرب وزير الدفاع البريطاني بن والاس اليوم الجمعة، عن اعتقاده بأن أفغانستان تتجه نحو حرب أهلية. افغانستان میں 20 سال بعد طالبان کی واپسی جہاں عالمی برادری کے لیے اہمیت کی حامل ہے وہیں بین الاقوامی اخبارات نے بھی کابل میں طاقت کے اس کھیل کو اپنی. اخبار فارس من فارس tv فارس پلاس افکار سنجی زندگی. با پیشروی گروه طالبان و ورود آن به کابل. حالا که آمریکا نیرو وارد کرده زبونش باز شده. باز هم سانسوری مبتکرانه در رسانه ملی!

قسم به قرآن برای عدم استفاده از vpn.

ائتلاف جدید بایدن علیه ایران. ببینید | قول اشرف غنی به مردم افغانستان درباره طالبان. امریکہ نہیں۔۔طالبان سپر پاور ہیں،اور افغانستان کا 75فیصد کنٹرول طالبان کے پاس ہے، سمیع الحق کا تہلقہ خیز انکشاف، ویڈیو دیکھئے. مشاور امنیت ملی افغانستان با اشاره به رابطه روسیه و ایران با «طالبان مسلح» تاکید کرد از این امر تنها باید برای برقراری صلح استفاده شود. از دیدگاه ایران، طالبانِ افغانستان متفاوت با طالبانِ پاکستان و نیرویی مخالف حضور نیروهایی خارجی است. حمایت از مردم افغانستان و هم صدایی با خواست و حقوق بنیادین آنها. أعرب وزير الدفاع البريطاني بن والاس اليوم الجمعة، عن اعتقاده بأن أفغانستان تتجه نحو حرب أهلية. .طالبان ، افغانستان، بایدن و نقشه تجزیه افغانستان | شبنامه406,مصاحبه جعفریان درباره دولت موقت و طالبان در افغانستان,طالبان. تصمیمات مهم ستاد ملی کرونا برای مهار موج پنجم / از دلیل شکست ارتش افغانستان در برابر طالبان. قسم به قرآن برای عدم استفاده از vpn. طالبان افغانستان اجبرت امريكا على الرحيل بعد ما ظن جورج بوش انه انتصر وانه على وشك تركيع روسيا و الصين من خلال التمركز الصاروخى فى الأراضى الأفغانية جاء. اخبار فارس من فارس tv فارس پلاس افکار سنجی زندگی. شاید طالبان دیگر طالبان سابق نباشد و حکومت مدنظر آنها هم اسلامی باشد و از این جهت با ایران همسویی هایی باشد اما باید بدانیم که این کارشناس مسایل افغانستان گفت:

نامرد من هستم آقای علی مرادی یا. دولت افغانستان بخشي از زمين‌هاي كشت خشخاش و لابراتوارها را نابود كرده و براي جايگزين كردن كشت خشخاش تشويقي هايي براي كشاورزان در نظر گرفته است. See contact information and details about ‎افغانستان من‎. خطر طالبان در افغانستان احتمالا به مرزهای همسایگان مجاور برسد. از دیدگاه ایران، طالبانِ افغانستان متفاوت با طالبانِ پاکستان و نیرویی مخالف حضور نیروهایی خارجی است.

Pksssnj8ih F M
Pksssnj8ih F M from cdn.muhtwaplus.com
نحن ندرك أن الناس احتفظوا بالسلاح من أجل ضمان سلامتهم. من هم در همین محله درس خواندم و بزرگ شدم و مردم روابط بسیار خوبی با ما داشتند و استادان و دبیران ما بسیار خوب بودند و این باعث شد که اکنون هم بسیاری از ولسوالی های ولایات شمال بلخ سقوط کرده اند و طالبان بخش های زیادی از شمال افغانستان را اشغال کرده است؛ ولی در. غلبه طالبان بر نیروهای امنیتی افغانستان این در شرایطی است که نیروهای دولتی تا حدودی از پشتیبانی هوایی آمریکا برخوردار بودند. شهر میمنه افغانستان توسط طالبان سقوط کرد. طالبان پرچم خود را در بسیاری از نقاط مانند اینجا در میدان مرکزی قندوز محمد نعیم، سخنگوی دفتر سیاسی طالبان اعلام کرد: .طالبان ، افغانستان، بایدن و نقشه تجزیه افغانستان | شبنامه406,مصاحبه جعفریان درباره دولت موقت و طالبان در افغانستان,طالبان. أعرب وزير الدفاع البريطاني بن والاس اليوم الجمعة، عن اعتقاده بأن أفغانستان تتجه نحو حرب أهلية. ببینید | قول اشرف غنی به مردم افغانستان درباره طالبان.

سخنگوی طالبان مدعی تصرف «مزار شریف» شد.

See contact information and details about ‎افغانستان من‎. ائتلاف جدید بایدن علیه ایران. اکنون 10 سال میگذرد از پاشیدن رژیم طالبان اما هنوز هم بعضی ها به این باور هستند که گویا حکومت رییس جمهور کرزی تنها حکومت کابل است و باور ها بیان کننده حضور گسترده طالبان در ولایات افغانستان میباشد see more. أعرب وزير الدفاع البريطاني بن والاس اليوم الجمعة، عن اعتقاده بأن أفغانستان تتجه نحو حرب أهلية. همچنین طالبان می گوید نیروهایش به سوی مناطقی که پلیس افغانستان و نیروهای امنیتی تخلیه کرده‌اند می‌روند. از دیدگاه ایران، طالبانِ افغانستان متفاوت با طالبانِ پاکستان و نیرویی مخالف حضور نیروهایی خارجی است. طالبان افغانستان اجبرت امريكا على الرحيل بعد ما ظن جورج بوش انه انتصر وانه على وشك تركيع روسيا و الصين من خلال التمركز الصاروخى فى الأراضى الأفغانية جاء. خطر طالبان در افغانستان احتمالا به مرزهای همسایگان مجاور برسد. لحظه به لحظه با تحولات افغانستان؛ طالبان: اخبار فارس من فارس tv فارس پلاس افکار سنجی زندگی. غلبه طالبان بر نیروهای امنیتی افغانستان این در شرایطی است که نیروهای دولتی تا حدودی از پشتیبانی هوایی آمریکا برخوردار بودند. قالت وسائل إعلام، إن حركة طالبان بدأت اليوم الاثنين، في مصادرة وسحب الأسلحة من المدنيين في العاصمة الأفغانية كابل. با پیشروی گروه طالبان و ورود آن به کابل.

نیروهایمان را در همه مناطق کابل به گزارش خبرگزاری مهر، افغانستان این روزها شاهد تحولات مهمی است که صدر اخبار. امروز، ولایت فاریاب در شمال کشور نیز شاهد درگیری بود، طالبان مدعی کنترل بر. اینکه چرا ایران به سمت طالبان و مذاکره به این گروه در چهار سال گذشته به ویژه آن هم به طور رسمی. سخنگوی طالبان مدعی تصرف «مزار شریف» شد. See contact information and details about ‎افغانستان من‎.

Harun Najafizada على تويتر فرصت استثنایی برای همه که خود را افغان و صاحب این سرزمین می دانند به وجود آمده تا بدبینی را کنار گذاشته و طالبان را جذب کنند طالبان بیعت نمی خواهند
Harun Najafizada على تويتر فرصت استثنایی برای همه که خود را افغان و صاحب این سرزمین می دانند به وجود آمده تا بدبینی را کنار گذاشته و طالبان را جذب کنند طالبان بیعت نمی خواهند from pbs.twimg.com
طالبان پرچم خود را در بسیاری از نقاط مانند اینجا در میدان مرکزی قندوز محمد نعیم، سخنگوی دفتر سیاسی طالبان اعلام کرد: لحظه به لحظه با تحولات افغانستان؛ طالبان: .طالبان ، افغانستان، بایدن و نقشه تجزیه افغانستان | شبنامه406,مصاحبه جعفریان درباره دولت موقت و طالبان در افغانستان,طالبان. حمایت از مردم افغانستان و هم صدایی با خواست و حقوق بنیادین آنها. طالبان افغانستان اجبرت امريكا على الرحيل بعد ما ظن جورج بوش انه انتصر وانه على وشك تركيع روسيا و الصين من خلال التمركز الصاروخى فى الأراضى الأفغانية جاء. See contact information and details about ‎افغانستان من‎. قالت وسائل إعلام، إن حركة طالبان بدأت اليوم الاثنين، في مصادرة وسحب الأسلحة من المدنيين في العاصمة الأفغانية كابل. اینکه چرا ایران به سمت طالبان و مذاکره به این گروه در چهار سال گذشته به ویژه آن هم به طور رسمی.

طالبان پرچم خود را در بسیاری از نقاط مانند اینجا در میدان مرکزی قندوز محمد نعیم، سخنگوی دفتر سیاسی طالبان اعلام کرد:

شهر میمنه افغانستان توسط طالبان سقوط کرد. هل تعتبر طالبان انتصرت للدين الاسلامي ؟هل استطاعت طالبان ان تنتصر علي الجيش الامريكي ؟هل حركة طالبان حررت دولة افغانستان و تحرر معها الشعب. اکنون 10 سال میگذرد از پاشیدن رژیم طالبان اما هنوز هم بعضی ها به این باور هستند که گویا حکومت رییس جمهور کرزی تنها حکومت کابل است و باور ها بیان کننده حضور گسترده طالبان در ولایات افغانستان میباشد see more. رئیس‌جمهور افغانستان در پی محاصره کابل توسط طالبان از افغانستان فرار همچنین سخنگوی طالبان نیز با انتشار بیانیه‌ای از ورود اعضای این گروه به. از ۳۴ولایت افغانستان، اکنون مرکزهای ۲۱ولایت بدست طالبان افتاده‌اند و حکومت تنها مرکزهای ۱۳ولایت را در اختیار دارد. سربازان هم برای تامین معاش گاهی دست به فروش سوخت و سلاح و مهمات در بازار آزاد می‌زنند و روحیه و انگیزه آنها بسیار ضعیف است.» حمایت از مردم افغانستان و هم صدایی با خواست و حقوق بنیادین آنها. طالبان افغانستان اجبرت امريكا على الرحيل بعد ما ظن جورج بوش انه انتصر وانه على وشك تركيع روسيا و الصين من خلال التمركز الصاروخى فى الأراضى الأفغانية جاء. طالبان اگر افغانستان را به زور تصرف کنند، جامعه بین‌الملل آنان را به رسمیت شناخته نخواهند شناخت. .طالبان ، افغانستان، بایدن و نقشه تجزیه افغانستان | شبنامه406,مصاحبه جعفریان درباره دولت موقت و طالبان در افغانستان,طالبان. دولت افغانستان بخشي از زمين‌هاي كشت خشخاش و لابراتوارها را نابود كرده و براي جايگزين كردن كشت خشخاش تشويقي هايي براي كشاورزان در نظر گرفته است. نحن لسنا هنا لإلحاق الأذى. غلبه طالبان بر نیروهای امنیتی افغانستان این در شرایطی است که نیروهای دولتی تا حدودی از پشتیبانی هوایی آمریکا برخوردار بودند.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama